ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Επέκταση Προαστιακού ως το Ξυλόκαστρο

06 Φεβρουάριος, 2007

Επέκταση Προαστιακού ως το Ξυλόκαστρο

Την επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου έως το Ξυλόκαστρο ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης σε ειδική εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε στην πόλη, στο πλαίσιο της επίσκεψής του και της επιθεώρησης των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Όπως δήλωσε ο κ. Λιάπης οι κάτοικοι του Ξυλοκάστρου θα υποδεχτούν στην πόλη τους τον Προαστιακό, στα τέλη του 2009, οπότε θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για την κατασκευή τόσο της επέκτασης των γραμμών από το Κιάτο μέχρι το Ξυλόκαστρο, όσο και της κατασκευής του νέου σταθμού.

Σύμφωνα με τον υπουργό, ο χρόνος του ταξιδιού μέχρι την Αθήνα θα είναι περίπου μία ώρα και 30 λεπτά, ενώ η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι κάθε μισή ώρα. Η λειτουργία του Προαστιακού μέχρι το Ξυλόκαστρο θα συμβάλει αποφασιστικά στη γενικότερη αναπτυξιακή πορεία της περιοχής και θα προσφέρει στους κατοίκους της δυτικής Κορίνθου, ένα μέσο μεταφοράς ασφαλές, φθηνό, γρήγορο και σύγχρονο, όπως ανέφερε ο κ. Λιάπης, ο οποίος ανακοίνωσε επίσης ότι μέχρι τον Ιούνιο ο Προαστιακός θα πηγαίνει στο Κιάτο, ενώ μέσα στο 2008 θα παραδοθεί το έργο ηλεκτροκίνησης του Προαστιακού, που θα συντομεύσει ακόμη περισσότερο το χρόνο της διαδρομής.

Από την πλευρά του ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Αναστάσιος Παπαληγούρας, που παρέστη στην εκδήλωση, αφού αναφέρθηκε στις θετικές επιπτώσεις, στην κοινωνική, οικονομική, οικιστική και τουριστική ανάπτυξη, που θα έχει για το Ξυλόκαστρο η έναρξη δρομολογίων του Προαστιακού, ευχαρίστησε τον υπουργό Μεταφορών για τις προσπάθειες που κατέβαλε ώστε να επιλυθούν άμεσα διάφορα προβλήματα και να μπει στη φάση της υλοποίησης το έργο επέκτασης του Προαστιακού, μέχρι το Ξυλόκαστρο.

Σε επίσκεψή του στο εργοτάξιο της ΕΡΓΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει το έργο ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής του ΟΣΕ και της χάραξης νέων τμημάτων όπου απαιτείται, αλλά και της κατασκευής των γραμμών του Προαστιακού, ο κ. Λιάπης ζήτησε να επιταχυνθούν οι εργασίες ώστε να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή απορροφητικότητα των κοινοτικών κονδυλίων και πρόσθεσε ότι η Ελλάδα αποτελεί πλέον ένα μεγάλο εργοτάξιο και ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο μετά τον Χαρίλαο Τρικούπη, που έχει γίνει στον τομέα των σιδηροδρόμων. Τόνισε δε ότι τα μεγάλα έργα είναι διαχρονικά και δεν ανήκουν στα κόμματα, αλλά στον ελληνικό λαό.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Share |
 

GreekArchitects Athens

Copyright © 2002 - 2024. Οροι Χρήσης. Privacy Policy.

Powered by Intrigue Digital