ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
09 Ιούλιος, 2014
Νέο μονοθέσιο κατασκεύασαν φοιτητές του ΑΠΘ
Το νέο αυτοκίνητο διαθέτει καινοτόμο σύστημα τηλεμετρίας για την απ' ευθείας και άμεση λήψη δεδομένων εν ώρα δράσης του μονοθέσιου στην πίστα.
Το νέο αυτοκίνητο του ΑΠΘ κατασκευάστηκε ύστερα από αεροδυναμική μελέτη για την τοποθέτηση αεροδυναμικού βοηθήματος στο μονοθέσιο (αεροδυναμικό πάτωμα-διαχύτης). Επίσης, αναπτύχθηκε ένα καινοτόμο σύστημα τηλεμετρίας για την απ' ευθείας και άμεση λήψη δεδομένων εν ώρα δράσης του μονοθέσιου στην πίστα.
Καθοριστική είναι η μείωση βάρους των επιμέρων κομματιών και κατ' επέκταση ολόκληρου του μονοθέσιου που επιτεύχθηκε προσδίδοντας νέες δυνατότητες, σε συνδυασμό με τον εργονομικό σχεδιασμό για το cockpit του οδηγού (κάθισμα, dashboard, τιμόνι).
Τα νέα χαρακτηριστικά του μονοθέσιου και οι δυνατότητες που προσφέρει σε συνδυασμό με την άρτια προετοιμασία της ART επιτρέπουν στην ομάδα να συμμετάσχει στους ευρωπαϊκούς Διαγωνισμούς Formula Student της Γερμανίας, της Ουγγαρίας και της Ιταλίας. Είναι η πρώτη φορά που η ομάδα θα συμμετάσχει σε τρεις αγώνες το ίδιο καλοκαίρι. Συγκεκριμένα, η ομάδα του ΑΠΘ θα αγωνισθεί στις παρακάτω πίστες.
1. Formula Student Germany, Hockenheimring, 29 Ιουλίου - 3 Αυγούστου 2014
2. Formula Student Hungary, Győr, 21 - 24 Αυγούστου 2014
3. Formula Student Italy, Varano de Melegari, 29 Αυγούστου - 1 Σεπτεμβρίου 2014
Η φοιτητική ομάδα ART του ΑΠΘ απαρτίζεται πλέον από 18 μέλη. Από το 2007, η ομάδα έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες της Formula SAE, όπως στην Ιταλία το 2007, στην Αγγλία το 2008 και το 2009, στην Ιταλία το 2010, στην Αγγλία το 2011, στη Γερμανία και την Ιταλία το 2012, και στην Αγγλία το 2013, κατακτώντας παράλληλα το βραβείο μηχανολογικού σχεδιασμού το 2009, το βραβείο της πιο φιλικής ομάδας το 2010, την 1η θέση στο τελικό του αγωνίσματος της επιτάχυνσης το 2011, ενώ η σημαντικότερη επιτυχία της ομάδας στη σύντομη ιστορία της, ήταν η 3η θέση στη γενική κατάταξη στο διαγωνισμό της Ιταλίας το 2012.
Η ART έχει μέχρι στιγμής στο ιστορικό της τρία αγωνιστικά μονοθέσια, το ART-7-, το ART-9-, και το ART-12-, όπου υπάρχουν σαφείς βελτιώσεις από το πιο παλιό στο πιο καινούργιο τόσο στην ιπποδύναμη (68hp στο ART-7- σε 82hp στο ART-12-), όσο και στο βάρος (290kg το ART-7- σε 240kg το ART-12).
voria.gr